ОТЧЕТ Национального Консультанта Гульмиры Султанбаевой по проведению консультаций с ключевыми партнерами и разработке рекомендаций для работы с целью искоренения детского труда в хлопководстве в Южно-Казахстанской области на примере села «Когалы» в Махтааральском районе
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы а) Білімділік: Жаңа инновациялық технологияларды қолдану, теориялық жеке – дара өз білімдерін тиімді пайдалану. Жүйелі жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу.
4. Период бойынша бейметалдардың атомдық радиусы қалай өзгереді? 5. Топ бойынша атомдық радиусы қалай өзгереді? 6. Екі атомды жай заттардан құралған газ күйіндегі бейметалдарды ата? 1.ІІІ периодта VI топта орналасқан элементті ата? 2.Электрондарының орбиталға орналасуы. 3.Электрондық формуласы. 4.Графиктік формуласы.
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «Бәйтерек»балабақшасының тәрбиешісі Қанатова Мирамгүл Жаңабергенқызы Білім беру саласы: Шығармашылық Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті Жапсыру Тақырыбы «Үлкен кіші доптар» Мақсаты Айнала қоршаған ортадан көгенін әңгімелету.Жапсыру іскерлік дағдыларын қалыптастыру,көлемі,пішініне,түр-түсіне қарай үйлесімін тауып кеңістікке орналастыра білуге жаттықтыру.
Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «Бәйтерек»балабақшасының тәрбиешісі Кенжебаева Гүлмира Дүйсенғалиқызы Білім беру саласы: Әлеуметтік орта Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: Менің жанұям Мақсаты: Балаларды жанұя туралы әңгіме айтуға,өздерінің сүйіктілері,олардың жақсылықтары айтуға қызықтыру.Жанұяда бірге тұратын адамдар,олардың бір-біріне деген сыйластығы,сүйіспеншілігі,қарым-қатынасы,жанашырлығы,өз жанұясына деген ерекше сезімін дамыту.
,БАЛАЛАРДЫҢ ОЙ-ҚЙАЛЫН ДАМЫТУ,ҚЫС МЕЗГІЛІНДЕ ТАБИҒАТТА ҚАНДАЙ ӨЗГЕРІСТЕР БОЛАТЫНЫ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРУ АРҚЫЛЫ БАЛАНЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ КӨЗДЕЛЕДІ.БАЛАЛАРДЫ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУ.,ЖАБАЙЫ АҢДАР ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН БЕКІТУ.
Продолжить формирование сенсорных эталонов и элементарных математических представлений(цвет, форма, величина и количество предметов).Стимулировать речевую активность детей. Продолжать развитие мелкой моторики пальцев рук.