ТОҚПАЕВА АЙГҮЛ ӘШІМҚЫЗЫ РАЗРАБОТКА УРОКА В КЛАССАХ КРО ФОНЕТИКА 6-сынып Сабақтың мақсаты: білімділік – оқушыларға дыбыстардың жіктелуі, дауыссыз дыбыстар олардың түрлері, жасалу жолдары туралы толық мағлұмат беру; тәрбиелік – оқушыларды сауаттылыққа, көркем жаза білуге, талдау жұмыстарын жүргізуге тәрбиелеу; дамытушылық – ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту ; түзету- ойлау қабілеттерін, шығармашылық ізденістерін түзету Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой қозғау, ойын, талдау Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту Сабақтың көрнекілігі: сызбалар,суреттер Техникалық құралдар: Компьютер, интерактивті тақта Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу. 2. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру. 3. Оқушылардың ынта-зейіндерін сабаққа аудару. ІІ. Өткен тақырыптарға шолу жасау 1. Берілген сурет арқылы қазақ тіл, оның салалары туралы қысқаша мәлімет беру 2. Анықтау сұрақтары 1. Фонетика нені зерттейді? 2. Әріп дегеніміз не? 3. Қазақ тіліне тән қанша, қандай дыбыстар бар? 4. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 3. Дауысты дыбыстардың жіктелуі ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Дауыссыз дыбыстар, түрлері 1. а – б, ә - в, о – п, ө - р, ұ – с, т.б Берілген дыбыстардың айтылуындағы өзгешеліктерді салыстыра отырып, дауыссыз дыбыстың ережесін шығару. Өкпеден шыққан ауаның кедергіге ұшырап шығуынан жасалған дыбыстарды дауыссыз дыбыстар дейміз. 2. Дауыссыз дыбыстардың түрлеріне сызба арқылы талдау жасау 3. (Интерактивті тақтадан орындау) Көп нүктенің орнына тиісті жұп дауыссыздардың тиістісін қой п-б А..а, тақыры..., а...та. т-д Тақ...а, ... әптер к-г Ә...е, е...ін, кө...тем, ...үл. қ-ғ Қа...аз, а..аш., каза... .. с-з А...амат, ...ағыз, қа... ш-ж ...апырақ, ...ие, жазу...ы , 4. Сергіту сәті ІҮ. Қорыту 1. Бүгінгі сабақты қалай меңгергенін бақылау үшін сызбаны толтыру. Дұрыс жауабына қосу белгісін қою Дыбыстар Қатаң Ұяң Үнді П,ч + В,г + Р,л,м + Щ,х,ч + Ж,з,д + У + Ц + К,қ + Й,л + Ш,с + 2. Әліпбиді сөйлетемін Сабақтың бұл кезңіндегі сызба бетінде ретімен 42 сан тұрады. Әр санның астында әріптер берілген. Әр оқушы өзі қалаған сан астындағы әріптерді ашып, толық талдау жасаймыз. Соңында әліпби толық ашылады. Ү. Үй тапсырмасын беру. 1. Дауыссыз дыбыстар, түрлері ҮІ. Бағалау Сабаққа толық, жақсы араласа білген оқушыларды өз деңгейлерінде бағалау.
Источник: http://Токпаева |