Семей қаласындағы № 8 мектеп-кешені, қазақ тіл жне әдебиет пәнінің мұғаліміСынып:6«ә» Пән: қазақ тілі Пән мұғалімі: Айтказина АС Сабақ тақырыбы Қос сөздер Сілтеме Ж.Дәулетбекова. Қазақ тілі. Мақсаты
Күрделі сөздердің бір түрі қос сөздер туралы мәлімет алу, оның түрлері және жасалу жолын түсіну, талдау, алған білімдерін практикалық жұмыстар арқылы пысықтау.
Күтілетін нәтиже Қос сөздер туралы толық мәлімет алады, топтық жұмыс арқылы бірлесе шешім қабылдайды, белсенді жұмыс жасайды; Сабақтың түрі Жаңа білімді игеру Көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар Оқулық, грамамматикалық ойындар кітабы интерактивті тақта,сызба-кестелер, бағалау парағы Әдіс-тәсілдер Жұптық, топтық жұмыс,диалог, сұрақ-жауап,өзіндік бағалау Сабақтың барысы Ұйымдастырыу Сәлемдесу; Түгендеу; Топқа бөлу; Сабақ бойы сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызуға жағдай жасау Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу Үй тапсырмасын тексеру Тест сұрақтары Жаңа сабаққа қадам Бөлімі Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті «Қызығушылықты ояту» Қос сөздер жайлы не білесің? Төменгі сыныптарда өткенін еске түсіріп, қорытындысын айтады. Жаңа сабақты меңгеру ІІ. «Мағынаны ажырату» Жигсо әдісі 1-4-ке дейін нөмірге бөлу; Әр топты топтастырып , тапсырма беру; І топ Қос сөздер ІІ топ- Қайталама қос сөздер ІІІ топ- Қосарлама қос сөздер IV топ: Қос сөздердің емлесі 1.Мұқият оқы 2. Жұбыңа түсіндіруге дайындал 3.Сұрақ дайындап қой. 4.«Үй тобыңа» кел. 5.Тақырыпты түсіндір №-ге бөлінеді. 1.Тапсырмамен танысады 2.Жұбына түсіндіреді 3.Сұраққа жауап береді, өзі сұрақ қояды. 4.«Үй тобына» қайтып келеді. 5.Тақырыпты түсіндіреді.
Қолдан І топ -90-жаттығу. Төмендегі қайталама қос сөздерді байланыстырып, сөз тіркесін жаз. ІІ топ-92-жаттығу. ІІІ топ -98-жаттығу. Жұмбақтарды шеш IV топ- 99-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқу ізденеді. Тақтамен жұмыс 90, 92-жаттығуларды тақтаға орындау. Екі оқушы тақтаға берілген жаттығулар бойынша жұмыс жасайды Сергіту сәті
Ойын
Сергіту сәтін ұйымдастыру. Музыка әуенімен жаттығу жасау «Сыңарымды тап» интерактивті тақтада бір сыңары белгісіз сөздер берілген, сол сөздің сыңарын тауып, қос сөздер жасау. Оқушылар бір жағынан интерактивті тақтада көрсетілген қос сөздердің сыңарын табуға ұмтылып, жарыса жауап беруге тырысып, білімін кеңейтсе, екінші жағынан белсенділіктері артады Сабақты қорыту Әр топ екі сұрақ дайындап қояды. Бағалау Бағалау парағы Бағалау критерийлері арқылы өздеріне баға береді. Үйге тапсырма 100-жаттығу. Қос сөздерді пайдаланып, шығарма жаз Ережелерді жаттау |