ОТЧЕТ Национального Консультанта Гульмиры Султанбаевой по проведению консультаций с ключевыми партнерами и разработке рекомендаций для работы с целью искоренения детского труда в хлопководстве в Южно-Казахстанской области на примере села «Когалы» в Махтааральском районе
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Милы аулы «Милы орта мектебі» мм Скакова Гульмайрам Ибрагимовна Бастауыш сынып мұғалімі Тақырыбы: Санның бөлігін табуға арналған есептер Мақсаты: Санның бөлігін таба білуін қайталау. а)«Көбейту және бөлу» тақырыбы бойынша білім, білік, және дағдыны жетілдіру; ә) Танымдылық қабілетін, математикалық тілін дамыту. б) Шапшаңдыққа, достыққа тәрбиелеу. Әдісі: сұрақ-жауап, іздену, ауызша және жұппен жұмыс. Көрнекілігі: кестелер, сызбалар, үлестірмелер. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Балалар, сендерге табыс тілеймін, Жарық пен жылу, денсаулық! Бір – біріңе сендер де, тілеңдер біраз жақсылық. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6, ІІІ. Алған білімін бекіту. ауызша жұмыс. мәндерін тап . 2 ∙ 6 =12 2 ∙ 9 = 18 7 ∙ 2 = 14 42 : 6 = 7 2 ∙ 7 = 14 3 ∙ 2 = 6 8 ∙ 2 = 16 48 : 6 = 8 2 ∙ 5 = 10 4 ∙ 2 = 8 1 ∙ 2 = 2 54 : 6 = 9 ІҮ. Мақсат қою кезеңі: «Көбейту және бөлу» тақырыбы бойынша білім, білік, және дағдыны жетілдіру; Есептеу және қайталау кезінде өте ұқыпты болған жақсы қасиет. Ү. Қайталау. 1. № 1. Жұптық жұмыс. Кестені толтыр.
2. Ауызша есептеу. № 2. Ш: 6 л ∙ 7 = 42 Жауабы: 42 л сүт бар. Ш: 36 : 4 = 9 Жауабы: 9 орама йогут Ш: 27 : 3 = 9 Жауабы: 1 дөңгелек ірімшіктің массасы 9 кг.
VI. Дамыту жаттығулары: 1. Топпен жұмыс. № 4. 3ц – 260кг = 300 кг – 260 кг = 40 кг 18 кг : 3 = 6 кг 7 л ∙ 4 = 28 л 4 ц + 120 кг = 400 кг + 120 кг = 520 кг 2. Өздік жұмыс. № 5. Амалдарды орында: 3 ц – 260 кг 7 л * 4 18 кг / 3 4 ц + 120 кг 8 ц * 6
Өрнектің мәндерін тап: 20 + 6 ∙ а , мұндағы а = 3, 1, 4, 5. 20 + 6 ∙ 3 = 20 + 18 = 38 20 + 6 ∙ 4 = 20 + 24 = 44 20 + 6 ∙ 1 = 20 + 6 = 26 20 + 6 ∙ 5 = 20 + 30 = 50 3. Есеп шығару. № 6 (1) (салыстырмалы талдау жүргізу) Мұрат д. - 32 э. және 18п. Шешуі: (39 + 13) - (32 + 18) = 52 – 50 = 2 Талғат д. – 39 э. және 13 п. Жауабы: Талғат достарымен 2 балмұздақ артық жеді. Бәсекеде кім жеңді? № 6 (2). Мұрат – 4 пәтер – 5 қабатты - 2 подъезд Шешуі: 3 ∙ 8 ∙ 3 + 4 ∙ 5 ∙ 2 = 72 + 40 = 112 ? Жауабы: барлығы 112 пәтер Талғат – 3 пәтер – 8 қабатты - 3 подъезд
V. Бекіту: 4. № 7. Дымбілмеске көмектес. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер: 61 : 6 = 10 (қалд.1) 610 : 6 = 101(қалд.4) 620 : 6 = 103(қалд.2) 10 ∙ 6 + 1 = 61 101 ∙ 6 + 4 = 610 103 ∙ 6 + 2 = 620 (4, 8 дұрыс емес) ҮІII. Сабақты қорыту: № 8. Тиін 36 жаңғақты балаларына тең бөліп, 10 жаңғақтан бергенде, 6 жаңғақ қалды. Тиіннің неше баласы бар? Әр баласы неше жаңғақтан алды? (Жауабы. 3 тиін баласы; 12 жаңғақтан) Жылдамдыққа есеп шығару. № 9. IX. Үйге тапсырма: № 3, 126 бет. X. Бағалау.