Ақтөбе облысы Шалқар қаласы «№4 орта мектебі» мм Тлеуқұлова Жайнагүл Аманғалиқызы Бастауыш сынып мұғалімі Мультимедия кабинетінің лаборанты Сабақтың тақырыбы: Өсімдік мүшелері.Тамыр. Сабақтың мақсаты: Өсімдік және оның мүшелері жайында ұғымдарды қалыптастыру. Сабақтың міндеті: 1.Табиғат пен адамның тығыз байланыстылығын үйрету. Денсаулықтың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. 2.Танымдық тапсырмалар, сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушылардың денсаулық құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. 3.Табиғатқа деген ізгілік сезімдерін ояту,табиғатты сүюге, өсімдіктерге қамқорлық жасап, күте білуге баулу. Денсаулықты күтуге, бағалауға тәрбиелеу. Сабақтың типі: аралас сабақ Сабақтың түрі: тренинг сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс, түсіндіру. Сабақтың көрнекіліктері: сюжетті суреттер, слайдтар. Пәнаралық байланыс: волеология, әдебиет, дене шынықтыру,биология, экология. Оқыту технологиясы: дамыта оқыту Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі. 1.Кіріспе әңгіме. А)«Табиғат –денсаулық мекені»
Ә)Шаттық шеңбері: Байлық - байлық емес, Бар байлығым-денсаулық Бар өмірім – денсаулық! Б)Психологиялық тренинг «Өзіммен өзім» Сендер отбасыларыңмен тау бөктеріне демалуға бардыңдар. Бәрің сондай қуаныштысыңдыр, отбасы мүшелерінің барлығы мәз – мейрам. Әдемі түрлі – түсті гүлдер, көбелектер қалықтап жүр.Құстар әсем ән салуда. Сендер өз ата- аналарыңмен қуанып ойнап, шаттанып жүрсіңдер. Қуанышты көңілмен көзімізді ашып, қандай сезімде болғанымызды айталық. В) «Сен маған, мен саған» ойыны -Дені сау адам қандай болады? -Табиғатты неге денсаулық мекені дейміз? -Өз денсаулықтарыңды қалай күтесіңдер? -Қандай спорттың түрлерімен шұғылданасыңдар? Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер? • Өсімдіктің тірі организм екенін дәлелде. • Өсімдіктердің бәріне ортақ қандай қасиеттері бар? • Өсімдік өсуі үшін не қажет? ІІ. Жаңа білімді меңгерту А) Мұғалім түсіндірмесі
Ә) Оқушыларға өз бетімен ішінен оқып шығуға тапсырма беру. Оқулықпен жұмыс. Б) Танымдық диктант Өсімдіктің жер асты мүшесін ................ дейміз. Тұқымынан тікелей шығатын тамырды .............. .................. дейді. Шашақ тамырлы өсімдіктер: ............., ..............., ................ . Шөлді жерде өсетін өсімдіктер: ..............,............ В) Сергіту сәті
Г) Өсімдіктердің экологиялық жағдайы:
Ғ) Оқушылар шығармашылығы «Жасыл желек – денсаулық кепілі» Д) Ситуация «Сенің пікірің» 1. Алмас пен Жарас далада футбол ойнап жүр еді. Кенет Жарастың іші ауырды. Қалай ойлайсыңдар, Жарастың іші неге ауырды? Сабақты бекіту «Жүректен жүрекке» тренингі Бір – біріне жылы тілектер айту, сабақтан алған әсерлерімен бөлісу, бір – бірін шынайы бағалау. Қортындылау Үйге тапсырма: Мәтінді оқып, түсінігін айтып беруге дайындалу,суретін дәптерге салу. Бағалау. |